onsdag den 2. august 2017

Ny støvsuger? Læs med her...

Nu har jeg i lidt over et år haft en poseløs støvsuger en kammerat hentede for mig i Biltema efter vi kom til at tale om støvsugere, og han havde selv været glad for sin, og jeg var i starten lidt skeptisk, for prisen er helt utrolig. Dog kan jeg nu dele link til den, for den gør bare sit arbejde helt perfekt - og nu er den endda en tyver billigere end da jeg købte min.

Det er en 1200W poseløs støvsuger til kun 399,- som du kan læse mere om herfra: http://www.biltema.dk/da/Hjem/Rengoring-og-vask/Stovsuger/Stovsuger/Poselos-stovsuger-1200-W-2000036501/

Det er en rigtig god støvsuger, og da jeg selv tidligere har stiftet bekendtskab med den langt dyrere Dyson støvsuger stiller jeg store krav til en støvsuger. Denne model skuffer bestemt ikke, og når man tænker på, at den kun koster en fjerdedel af en støvsuger fra Dyson, så siger det sig selv, at det er en rigtig god forretning at vælge denne model, hvis du alligevel skal forbi en afdeling af Biltema.

Rigtig god dag herfra til alle bloggens læsere. :-)

Ingen kommentarer: