torsdag den 18. januar 2018

Fryseposer - din genvej til store besparelser

Der er sikkert mange, som bare smider deres kødpakker direkte i fryseren, og fred være med det, hvis man er en stor familie med en stor fryser. Hvis du derimod er single, så er du sikkert blandt de mange, som har en meget lille fryser.



Det kan være en kilde til stor frustration, når man ser et super godt tilbud nede i sin lokale Føtex, Kvickly eller hvor du nu vælger at handle, og ved, du ikke har plads til det gode tilbud i din fryser.

Her kan løsningen være, at anskaffe sig fryseposer. Dels fordi du kan portionsopdele allerede fra starten af, men også fordi du sparer en masse tom luft, som der egentlig ikke er nogen grund til, at fryse ned...

Jeg var ikke selv opmærksom på det tidligere, men min kloge søster og svoger viste hvor lidt det kunne fylde, da vi på et tidspunkt købte nogle varer. Da jeg så dét trick, blev jeg opmærksom på, at det var et super godt tip. Faktisk SÅ godt, at jeg tænkte, jeg også ville skrive om det her på bloggen, efter jeg selv opdagede hvor meget ekstra plads det gav for mig.

Har du andre gode tips til folk med små frysere, så del dem gerne. Jeg er helt sikker på, at alle vil være glade for, at høre hvad DU har fundet specielt smart.

God weekend herfra til alle bloggens læsere. :-)

Ingen kommentarer: