mandag den 24. september 2018

Klogskab fra min ældste søn - læs med hvis du køber Playstation-spil

Min ældste søn, Patrick, er rigtig glad for sin Playstation 4. Det er der jo rigtig mange børn, der er. Det er såmænd næppe noget nyt for forældre. Han bor sammen med sin mor, og på et besøg hvor han og hans søskende var forbi denne weekend, lærte jeg ham noget nyt, men samtidig lærte jeg også noget. Læs med her, for du kan garanteret også bruge dette råd...



De fleste ville nok tro, at det var billigst at købe deres spil online, men Patrick havde et par uger efter han havde købt et spil online fået at vide fra flere af sine klassekammerater, at han kunne købe spillet flere hundrede kroner billigere i Elgiganten.

Det er en lidt sjov blanding af talenter. Når det gælder selve konsollen, så er det min søn, der er den kloge. Men når det gælder online handel, så er jeg eksperten. Sådan kan far og søn supplere hinanden. :-)

Vi blev hurtigt enige om, at det var en god forretning når man BÅDE fik en fysisk disk og så kunne købe spillet billigere. Især fordi børnene sammen med deres mor alligevel lejlighedsvis kommer forbi Bilka i Slagelse, og Elgiganten ligger ganske tæt på ud ad samme vej, Idagårdsvej på det såkaldte Japanvej. Jeg kender jo byen som min egen bukselomme, fordi jeg i sin tid kørte taxa i byen, så no worries der.

Jeg gav hurtigt Patrick det råd, at han altid skulle tjekke både Elgiganten og dvdoo.dk, for jeg har handlet begge steder. Jeg sagde også til ham, at han med fordel kunne tjekke pricerunner, fordi han derfra kunne hente oplysninger om computerdele nu hvor han er ved at få samlet sig en stationær pc i samarbejde med sin morbror. Der er virkelig penge at spare ved at tænke sig om, og især når det ikke er Sonys egen online-kanal som er billigst.

Det er altid rart når jeg støder på den slags tips, for jeg tænker altid på jer, kære læsere af denne blog, og håber I kan bruge dette tip.

Fortsat god uge herfra til alle. :-)

Ingen kommentarer: