onsdag den 9. oktober 2019

Dolce Gusto på tilbud i Føtex netop nu...

Der er en hel plov at spare i dag og i morgen, hvis du har en gammel Dolce Gusto maskine, der trænger til en udskiftning. Du får den netop nu til kun 299,-, og du får endda to pakker kaffe med ganske gratis. Det var et tilbud jeg var rigtig glad for, da den maskine, jeg tidligere på året havde købt via DBA pludselig var blevet utæt.

Jeg havde ellers lige glædet mig over, at jeg fandt et tip til rengøring af pladen over kapselholderen på Youtube, men det var ikke helt nok. Da den begyndte at spilde mere vand, valgte jeg at skille den ad, og jeg fik øje på, at den virkelig var slidt. Formentlig har den allerede dryppet da jeg købte den, og uanset hvad, så var det i hvert fald tid til en udskiftning...

Så er det jo dejligt, når tingene hænger sammen, og derfor denne anbefaling her på bloggen. :-)

Nu stopper den nye endda når den rette mængde vand er i koppen, hvor man tidligere skulle blive ved maskinen, så de nye Dolce Gusto maskiner hjælper også på ens muligheder for at multitaske, mens man laver sig en god kop kaffe.

Jeg bliver så glad, når jeg støder på noget jeg kan dele med jer, kære læsere, og håber I kan bruge dette tilbud. Fortsat god dag til alle bloggens læsere. :-)

Ingen kommentarer: