torsdag den 18. oktober 2012

Alle vil gerne spare penge...

Det er ret velkendt, at vi alle gerne vil spare penge, og i forbindelse med SamEnergi.dk kan der faktisk være en del penge at spare på din elregning.


Linket er IKKE et affiliate-link, og jeg tjener IKKE penge på at anbefale linket, så klik bare, og tjek muligheden for at spare penge. :-)
Jeg bor selv i SEAS-NVE's dækningsområde, og blev noget harm over, at læse, at en regnefejl hos elselskabet nu bliver sendt videre til kunderne til trods for selskabet sidste år havde et tre-cifret millionbeløb i overskud.

Jeg har intet imod at betale for strømmen. Det der forbruges styrer jeg jo selv, for jeg kan bare slukke for præcis de apparater jeg ikke bruger. Det har allerede sparet rigtig mange penge.

Men ligefrem forholde sig passivt til at man gør sine kunder til grin... Det gider jeg bare ikke, og anbefaler derfor at DU også tjekker om du kan spare penge på din elregning.

Ingen kommentarer: